Inlägg med innehåll av...

allé allergi altan atrium avskärmning balkong barnvänligt barock barrträd beige belysning beskära besvärligt läge besöksträdgård blad blickfång bloggvänner blå boktips brun buske cement cottage garden damm doft dröm ekologisk eld entré event Fat Cat House and Garden fika fjärilsväxt formklippt fruktträd fuktigt fundering fåglar färg färgstarkt förråd försommar gatsten giftig grafiskt granit grind grus gräsmatta grön gul gång gästdesigner gödsla häck hönshus höst höstfärg illusion info inne innergård inomhusväxt inredningstips inspiration insynsskydd japansk jobb jord jordkällare jubileum jul kalkhaltig jord klättrare koloniträdgård kompost koppar kruka kurbits köksträdgård landskap lantligt lekfullt lekstuga lektion lerjord lila lime lounge mager jord make over marktegel marktäckare medelhavsträdgård metall miljövänlig modern morisk mossa motljus mottrend mur mässa mönster natur naturträdgård nya produkter nyttodjur odlingstråg ogräs ohyra orange orangeri parkeringsplats perenner perfect partner pergola pH värde plank planteringsbord Plantskola plattor pool press prydnadsgräs purpur pyssel radhusträdgård recept redskap renässans retro ritning romantik ros rosa rosalila rost ruin röd sensommar sittplats skiffer skugga skåne slottsträdgården slänt snabbväxande sommar sommarblommor sommarlök spaljé staket staty sten ståndort surjord svamp svart sådd teknikfix terracotta terrass torrt trappa trend trend 2010 trend 2011 trend 2012 trend 2013 träd trädgård trädgårdsmakaren trädgårdsprydnad trädgårdsröj trädkoja trädäck turkos udda undersökning utekök uteplats utlottning variegerad vatten vattenkannor veranda vilsamt vindtålig vinröd vinter vintergrönt vitt vår vårlök växthus växttunnel växtzon woodland Zetas Trädgård zink äng ölandssten ön övervintra växter

Eller följ här...

onsdag 24 augusti 2011

Tack för glada tillrop...

... angående miniserien i nya trädgårdstidningen "Fixa". Ni är så uppmärksamma! Första kommentarerna kom innan jag ens själv fått tidingen för ett tag sedan.

För de som inte vet vad jag talar om: Jag skriver bl a en Checklista, i detta nummer var det Augusti-November. (I nästa nummer blir det December-Mars) Det är inget märkvärdigt, men stoooort för mig som inte är skribent egentligen....:-)  Här har jag skrivit när första numret kom ut, Fixa Sommar.
Jag sitter också och tycker till om vad man ska tänka på när man planerar att bygga staket.... i en artikel som Susanna Rosén skrivit.
Och här har jag tidigare själv skrivit om staket-trenden.

Om du vill prenumerera på 3 nummer, så gör det här
Just nu 30% rabatt!

Så tusen tack för alla era rara Heja-rop. Ni gör mig jättejätteglad och stärkt!
Och det behöver jag verkligen nu kan jag meddela...

Over 'n out för ikväll.
Nu ska här tränas lite low intensity...
(yogalates, som är ett mellanting mellan yoga och pilates)




Thanks for all your sweet comments on my little appearances in the new garden magazine Fixa Höst. In swedish off course:-) You make me very happy and give me well needed strenght!
Now I'm off to do some low intensity training (yogalates).... Over 'n out!

9 kommentarer:

Marie Lithén sa...

men har ju inte hittat tidningen än, får fixa mig en i storstan.... heja dig ändå:) bara bäst

Helena sa...

Visst är det värdefullt med glada tillrop!Hojt hojt ;-))
KRAM från mig!

Trädgården på Höjden... sa...

Här kommer ett annat glatt tillrop och det gäller din nya header. Så snygg bild med alla vattenkannorna som ser ut som om de trängs för att komma först in i grönskan. *hihi*

Hälsar Åsa

Lusthuset sa...

Jassåminsann så vaken var inte jag. Skall genast plocka fram tidningen och läsa den med nya ögon. Ha det fortsatt bra. Kram!

Berit sa...

Hm,,nu måste jag ju köpa den:)
Ha det gott!!

Berit sa...

Hm,,nu måste jag ju köpa den:)
Ha det gott!!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken jättfin header du har, älskar dina vattenkannor. Ska köpa tidningen så fort jag hittar den, vet ju att den är bra.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

Helena sa...

TACK snälla du för din kommentar hos mig ang.reportaget om min trädgård!
KRAM från mig!

Hélena sa...

Det var verkligen så kul att läsa dina inlägg och om dig i tidningen. Eftersom jag har läst din blogg ett tag så kändes det som om en vän var i tidningen. Corny, jag vet, men så kändes det!
Ha det bäst!
Hélena

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...