Inlägg med innehåll av...

allé allergi altan atrium avskärmning balkong barnvänligt barock barrträd beige belysning beskära besvärligt läge besöksträdgård blad blickfång bloggvänner blå boktips brun buske cement cottage garden damm doft dröm ekologisk eld entré event Fat Cat House and Garden fika fjärilsväxt formklippt fruktträd fuktigt fundering fåglar färg färgstarkt förråd försommar gatsten giftig grafiskt granit grind grus gräsmatta grön gul gång gästdesigner gödsla häck hönshus höst höstfärg illusion info inne innergård inomhusväxt inredningstips inspiration insynsskydd japansk jobb jord jordkällare jubileum jul kalkhaltig jord klättrare koloniträdgård kompost koppar kruka kurbits köksträdgård landskap lantligt lekfullt lekstuga lektion lerjord lila lime lounge mager jord make over marktegel marktäckare medelhavsträdgård metall miljövänlig modern morisk mossa motljus mottrend mur mässa mönster natur naturträdgård nya produkter nyttodjur odlingstråg ogräs ohyra orange orangeri parkeringsplats perenner perfect partner pergola pH värde plank planteringsbord Plantskola plattor pool press prydnadsgräs purpur pyssel radhusträdgård recept redskap renässans retro ritning romantik ros rosa rosalila rost ruin röd sensommar sittplats skiffer skugga skåne slottsträdgården slänt snabbväxande sommar sommarblommor sommarlök spaljé staket staty sten ståndort surjord svamp svart sådd teknikfix terracotta terrass torrt trappa trend trend 2010 trend 2011 trend 2012 trend 2013 träd trädgård trädgårdsmakaren trädgårdsprydnad trädgårdsröj trädkoja trädäck turkos udda undersökning utekök uteplats utlottning variegerad vatten vattenkannor veranda vilsamt vindtålig vinröd vinter vintergrönt vitt vår vårlök växthus växttunnel växtzon woodland Zetas Trädgård zink äng ölandssten ön övervintra växter

Eller följ här...

måndag 20 maj 2013

Första veckan på Fat Cat...

Nu har jag öppnat min butik! I tisdags öppnade jag dörren och väntade spänt om det skulle komma in någon liten kund. Och OM det gjorde, vilken lycka!! Det är fullt hela tiden, mer än jag nånsin kunnat drömma om... Och vilka rara kunder - dom öser rara ord över butiken, om hur mycket dom längtat efter en mysig inredningsaffär just i detta område! Lycka!

Nu är det verkligen inte meningen att denna blogg skall bli en inredningsblogg, men ni känner väl till talessättet om "Vad hjärtat är full av, talar munnen.." och just nu är det ju mest butik, fast jag ser hur min trädgård fullkomligt har exploderat i försommar-beauty! Nu verkar precis allt blomma, hägg, syren, tulpaner, vårkrage, bergenia mm mm :-) 










Just nu har vi ett fint öppningserbjudande. Helt underbara fågelburar till halva priset.
Priserna står på FatCats sida.


Vill du se mer av vad Fat Cat kommer att göra så får du kika in på FatCats egen sida.

Eller Facebooksidan funkar också kanon förståss:-) 


Lovelove!







22 kommentarer:

Dortesjs sa...

super fint og dejlig blog

http://fastersnyttehave.blogspot.dk/

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till en mycket lyckad öppning av butiken och grattis till själva butiken också. Så fint allt ser ut.
Kramar
AnnaMaria

Rosor och ruiner sa...

Grattis till en fin affär och en lyckad öppning! Åh, en sån fågelbur skulle jag verklgen vilja ha...typiskt att inte affären ligger på Gotland...=(

Mycket annat & lite betong sa...

Grattis och lycka till med din affär!
Kommer nog att titta in någon dag när jag är i stan.

Kram Agneta

Louise sa...

Ser sååå mysigt ut i din affär! Bor lite långt i från bara...

kram louise

samson sa...

GRATTIS
vad kul att ha förvärkligat din drömm
mysig butik
ha det så bra
maggan

Anonym sa...

Så mycket fint så jag blir alldeles ha-galen! Fågelburarna är helt underbara. Tänk om du hade öppnat lite närmare mig...

Kram och grattis!
Susanne

Lövkojan sa...

Vad roligt, såklart du måste visa, trädgård och inredning hör ihop!
Ja jag måste ju hitta ett tillfälle att göra ett besök!
Stort fortsatt lycka till, kram Marie-Louise

♥Min Eden♥ sa...

STORT Grattis till butiken bloggsystra : ) ! Är jag i krokarna ska definitvt titta in!!
/Nina

Bettina Bäck sa...

Så KUL att det blev en bra start för din häftiga butik. Bara måste åka till Stockholm och glida in där och titta på allt fint! :-)

Proforma - Irene sa...

Så roligt, vet precis hur det är med förväntan och spänningen om någon kommer. Grattis och lycka till med affären! Tittar förbi om jag kommer till Stockholm, länge sedan jag var där så det är på tiden.
Kram

Berit sa...

Så härligt och underbart för dig att responsen blev så stor...fast det var då väntat från mig:)
Synd du inte har postorder ..än ..förhoppningsvis:
Ha en underbar dag!!

Tankar från Trädgårdsmästarn; Hillevi sa...

Tusen taaaaaaaack för alla rara grattilationer! De värmer och jag känner all Love ända hit!
kram H.

Anonym sa...

Hej! Måste bara få ösa beröm över din blogg! Otroligt fin!! Jag bor i en by utanför Umeå och har byggt mig ett funkishus. Håller nu på med trädgården som är mitt stora intresse. Har dammsugit nätet efter inspiration och din blogg gav mig det mesta jag vill ha. Super!! Gillar gräs, stilrent och inte så mycket färger och blomster överallt så detta var riktigt bra.

Ha´en fin sommar! /Annika A

dammråttor och rabarber sa...

Vad mycket fint! /Lisa

Stein sa...

Gratulerer med nystartet affär! Den ser kjempefin ut!
Ønsker deg alt godt med den fremover! :-D

Ha en fortsatt fin dag
Stein

Fritidshuset sa...

Grattis till ett lyckat öppnande utav butiken! Hoppas det fortsätter att gå bra!

Blomkärringen sa...

Grattis till lyckad start!, ser verkligen frestande ut!
Ha det så gott!
Blomkärringen

Solstrimmor sa...

Kommer och besöker din fina butik när jag åker till Stockholm nästa gång, är så nyfiken!!

Kram och all lycka till dig!
Eva-Mari

TrädgårdsPrinsessan - Annika sa...

Jätteroligt att du följt din dröm och startat din butik och att det dessutom går så bra! :-)
/Annika

Jeane M. sa...

Pretty! Cages always have this mysterious charm, love owning one of this. Thanks for sharing. Got my eye on your next posts.

AK. Keramik Form-Design sa...

Fb sidan är ju bara helt underbar.
Ett måste, att komma in i butiken när man är i stora staden. Allt ser så spännande och underbart ut.
Ernst.....släng dig i väggen säger jag bara.
Lycka till.
Kramilikram från skånelandet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...