Inlägg med innehåll av...

allé allergi altan atrium avskärmning balkong barnvänligt barock barrträd beige belysning beskära besvärligt läge besöksträdgård blad blickfång bloggvänner blå boktips brun buske cement cottage garden damm doft dröm ekologisk eld entré event Fat Cat House and Garden fika fjärilsväxt formklippt fruktträd fuktigt fundering fåglar färg färgstarkt förråd försommar gatsten giftig grafiskt granit grind grus gräsmatta grön gul gång gästdesigner gödsla häck hönshus höst höstfärg illusion info inne innergård inomhusväxt inredningstips inspiration insynsskydd japansk jobb jord jordkällare jubileum jul kalkhaltig jord klättrare koloniträdgård kompost koppar kruka kurbits köksträdgård landskap lantligt lekfullt lekstuga lektion lerjord lila lime lounge mager jord make over marktegel marktäckare medelhavsträdgård metall miljövänlig modern morisk mossa motljus mottrend mur mässa mönster natur naturträdgård nya produkter nyttodjur odlingstråg ogräs ohyra orange orangeri parkeringsplats perenner perfect partner pergola pH värde plank planteringsbord Plantskola plattor pool press prydnadsgräs purpur pyssel radhusträdgård recept redskap renässans retro ritning romantik ros rosa rosalila rost ruin röd sensommar sittplats skiffer skugga skåne slottsträdgården slänt snabbväxande sommar sommarblommor sommarlök spaljé staket staty sten ståndort surjord svamp svart sådd teknikfix terracotta terrass torrt trappa trend trend 2010 trend 2011 trend 2012 trend 2013 träd trädgård trädgårdsmakaren trädgårdsprydnad trädgårdsröj trädkoja trädäck turkos udda undersökning utekök uteplats utlottning variegerad vatten vattenkannor veranda vilsamt vindtålig vinröd vinter vintergrönt vitt vår vårlök växthus växttunnel växtzon woodland Zetas Trädgård zink äng ölandssten ön övervintra växter

Eller följ här...

torsdag 23 september 2010

Snart firas det stooort här:-)

Himmel o plättar, upptäckte precis att... 
...jag snart har lagt in 200 inlägg.... och besöksmätaren har passerat 25.000!!!

Hur gick detta egentligen till?? Svaret är nog, att det gick av bara farten:-)
Det mest otroliga av allt är nog att jag fått över 3.300st vänliga, söta, härliga och ibland
sjukt roliga kommentarer... Ni gör mig alltid såååååå glad:-) TACK för all omtanke!


Detta måste naturligtvis firas ordentligt!
Det får bli bloggens första utlottning såklart... men av vad?
(...och hur gör man...?) 
Jag får tänka ut något fint under helgen...:-)

Ha en riktigt skön dag,  hoppas på sol för oss alla!

Celebration coming up..:-)
OMG, I just discovered that my visitors counter counted more than 25.000 of you!!! And I have posted close to 200 posts... But the most incredible thing is your more than 3.300 sweet, friendly, funny comments...
This must of course be celebrated. I will have to think about something nice during the weekend...:-)
Have a sunny day all of you!

42 kommentarer:

Marie Lithén sa...

inte konstigt alls, för min del handlar det om att ha fångats av inspiration utöver det vanliga som man inte kan få nog av!

Trädgårdsflow/Garden Flow sa...

GRATTIS Hillevi!!! Håller med Marie: inte konstigt alls! Du bjuder på såna härliga inlägg med mycket inspiration...... Och du är flitig med dina inlägg också..... Alltid lika kul att hälsa på hos dig! Klart att det blir trafik då... :-)

Spännande med utlottningen...

Ha en bra dag!
Kram Charlotte

AnnCharlotte sa...

Det är alltid kul att titta in till dig...Jag fastnade för en fågelbur som var en lampa....sen dess har jag följt dig ;)

Anna-Karin, Landet Krokus sa...

Tusen tack själv för all inspiration och vackra bilder! :)

Hälsar,
Anna-Karin
Landet Krokus

Sanna - My Blueberry House sa...

Grattis Hillevi!

Kram Sanna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till alla dina besök. Inte konstigt om du frågar mig att dom är många, här är det alltid roligt och titta in.
Ha en fin dag
Varm kram
AnnaMaria

M/S Design sa...

Din blogg e bra helt enkelt! ja e glad att du tipsade om purple area där hittade jag mycket snyggt.
mMen fattar inte hu du hinner hitta alla tips och ideér.
Mariana

Sophia Callmer sa...

Nä inte konstigt alls, hos dig kan jag få inspiration och utblickar och det gillar jag skarpt!!

It's me sa...

A Give Away is so nice to do !!!....really...your blog ia amazing......i come here with pleasure........hopefully .....their will be many times to come..............love love love Ria.........

Godastunder-tokigaidéer sa...

Häftigt och grattis till så många besökare, det var inte illa men jag kan förstå det. Dinna inlägg är så fantastiska...

HA det gott
Kram Anna

Petra B. Keramik+Trädgården sa...

Visst är Blogglandia häääärligt!
Jag är så glad att Annika Christensen övertygade mig att starta en egen blogg.
Grattis till dig för alla rara besökare på din blogg.
Men det är inte förvånansvärd, du sticker ju helt magiskt ut ur bloggvärlden med dina inlägg.
Ha det bra och glöm inte att fira höstens officiella start idag ;O)
Fniss,
Petra B.

Emmas utsikt sa...

Grattis! Ja jag trivs bra här hos dig jag!

:D

Unknown sa...

JEEEE,gongratulations Hillevi.It's amazing 25.000 way.

Rosor och ruiner sa...

...och här kommer en vänlig kommentar till! Svaret är nog att det är en alldeles osedvanligt trevlig blogg, som man gärna tittar in till..:o)
Ha det gott!

Stina sa...

Grattis Hillevissan!!!
Jag (som alla andra) är jätteglada att du gjort så många, fina inlägg! Lova att du fortsätter! Ska bli spännande med din tävling!!

Kram,
Stina

Gela sa...

Jätte grattis till dig. Får hålla utkik efter din tävling nu. Hoppas du får en fin fin kväll/Gela

Anjas Hill sa...

Det är verkligen inte konstigt att din blogg är så välbesökt - den bjuder på mycket inspiration!/Anja

Unknown sa...

Stort grattis och jag förstår PRECIS hur det gick till! Du skriver fantastiskt inspirerande och har en härlig blandning av klokskap och kunskap. Dessutom bjuder du alltid på härliga och ofta ovanliga bilder.
Jag väntar med spänning på utlottningen;)
Ha det gott,
Charlotta

Änglarnas hus sa...

Ett varmt grattis till alla besökarna och ett grattis till oss läsare som fått så många fina inlägg att läsa..och bilder att titta på.

Så fint med taklökarna i lerkrukorna!!

Kramis sanne

Bea sa...

Grattis till en välbesökt sida!
Nej, vem kunde tro att bloggvärlden gav och ger denna respons, men som många andra skrivit tidigare - trädgårdsvänner är underbara människor!
Ha det gott ! Bea

Frøken Solhat sa...

Flotte flotte tal Hillevisan :0) Tillykke med dem.....du har fortjent dem - for her er bare rart og meget inspirerende at være :0)

Knus Dorthe

Mimi sa...

Härligt välbesökt och det finner jag inte alls konstigt, själv dras jag genast hit när jag ser att det kommit ett nytt inlägg :) Väntar med spänning på vad du ska hitta på! Hälsn mimi

Systrarna Hjertén sa...

Du har en rolig och inspirerande blogg, så det är inte konstigt att vi är många som vill läsa. GRATTIS!

Tävling låter spännande. Jag brukar alltid säga att "Jag vinner aldrig något", men på sista tiden har bloggvinsterna börjat drösa in...så jag är med vad det än blir, måste ju tävla för att hålla i min vinnartrend... ;D

Mvh
Frida

Galtholmen sa...

Stort grattis till dig! Ja, visst kan man fundera på hur saker o ting bara händer, men ibland så har man guldläge helt enkelt...:D
Kram
Ulrika

Lotta sa...

Instämmer med alla ovanstående kommentarer. Jag jämför dig med den där sidan i den glassiga tidningen du vet, som visar vad som är nytt eller roligt eller ger tips på härliga saker. Den sidan lusläser jag alltid och river ofta ut och sparar. Sån är din blog för mig, så var snäll och fortsätt ös dina guldklimpar över oss. (Men känn ingen press, jag blir så glad för små korn också ;-).) Kramar

Parkvegens Hageglede sa...

Du har en fin og interessant blogg med mange fine og lærerike innlegg. Gratulerer, det er vel fortjent!

Snäckskalsdalen. sa...

Alltid vackra, inspirerande bilder att titta på och trevlig text, så inte är det underligt inte! Oh nej!
Gratulerar till alla besök du haft, välförtjänt för utmärkt inspirerande arbete med bloggen!
Kram

Proforma - Irene sa...

Grattis till alla inlägg och ALLA besökare! Vad spännande med tävling... :)

Helena, The Swenglish Home sa...

Jamen du, med risk för att bli tjatig efter alla ovanstående sanningar, men det är väl inte ett dugg konstigt att vi flockar till dig, söta Hillevi. Din blogg har ju från första början bjudit på fina, intressanta, vackra, ovanliga, annorlunda och tokinspirerande inlägg - inte så konstigt att vi kommer tillbaka hungriga på mer! ;-D

Jättefina bilder med lyktorna i din trädgård tidigare!

Kram från din svengelska bloggsyster,
Helena, The Swenglish Home

Marie//Tekla Maräng sa...

Inte konstigt att du har mycket besökare som låter sig bli inspirerade här hos dig.
Trevlig helg:)

Katarinas trädgård sa...

Ja, vad kan man tillägga?! Håller med om allt ovan, GRATTIS!!! /Katarina

Black Iris sa...

Inte för att jag är i närheten av dina siffror men den tanken har slagit mig också. Men vad sjuttsingen skulle jag lotta ut tänker jag då.
Jag funderar också, men det tar nog lite längre tid än över helgen för mig.
Kul att se vad det blir i alla fall.

Kram Maidi

Linda sa...

Gratulerer så masse:) Det er ikke rart du har mange besøkende. Bloggen din er full av inspirasjon. Takk for at du deler med oss:) Ha en god helg

Jenny sa...

Hej Hillevissan!
Grattis till alla besökare o härliga kommentarer! Vad spännande med utlottning, den är jag gärna med i!

Oj, har du 6 par stövlar! :)

Ha en fortsatt trevlig helg,

Kraam Jenny

IreneL sa...

Vad härligt! Grattis! Jag blev precis följare till din fina blogg!
Ha en fin dag! / Irene

Tigris Predikantan sa...

Grattis!
:)

haspet sa...

Grattis! Jag är inte alls förvånad över att så många hittat till dig. Alltid roliga och intressanta inlägg med en massa härliga bilder. Ser fram emot många fler inlägg av dig.// Peter

Isas Trädgård sa...

GRATTIS Hillevi !

Instämmer med alla andra kommentarer ! Det är alltid lika roligt att inspireras av dina inlägg ... outstanding i bloggvärlden !

Ha det så gott !
Kram/Isa

Margot sa...

Stort grattis! Inte alls konstigt med så många besökare, för det är alltid lika trevligt att hälsa på hos dig! Härliga, spännande inlägg och underbara bilder! Ser med spänning fram mot din tävling!
Ha en skön söndagkväll!
Kram Margot

Ingela - Mosters Trädgård sa...

Grattis till alla besökare o kommentarer!
Jag är ju ganska ny besökare hos dig men jag förstår varför så många kikar in hos dig :-) Du har helt enkelt en mycket inspirerande och intressant blogg!!
Ha det gott. Kram, Ingela

Anna-Karin, Landet Krokus sa...

Hej Hillevi!
Kul att du hittade till min blogg. Jag är såå glad att jag hittade din! :)

Nyfiken på vilka lökar du fick ner i jorden .. ;)

Kram,
Anna-Karin

Helens trädgård sa...

Grattis!
Roligt med en välbesökt Blogg, tittar ofta in här.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...