Inlägg med innehåll av...

allé allergi altan atrium avskärmning balkong barnvänligt barock barrträd beige belysning beskära besvärligt läge besöksträdgård blad blickfång bloggvänner blå boktips brun buske cement cottage garden damm doft dröm ekologisk eld entré event Fat Cat House and Garden fika fjärilsväxt formklippt fruktträd fuktigt fundering fåglar färg färgstarkt förråd försommar gatsten giftig grafiskt granit grind grus gräsmatta grön gul gång gästdesigner gödsla häck hönshus höst höstfärg illusion info inne innergård inomhusväxt inredningstips inspiration insynsskydd japansk jobb jord jordkällare jubileum jul kalkhaltig jord klättrare koloniträdgård kompost koppar kruka kurbits köksträdgård landskap lantligt lekfullt lekstuga lektion lerjord lila lime lounge mager jord make over marktegel marktäckare medelhavsträdgård metall miljövänlig modern morisk mossa motljus mottrend mur mässa mönster natur naturträdgård nya produkter nyttodjur odlingstråg ogräs ohyra orange orangeri parkeringsplats perenner perfect partner pergola pH värde plank planteringsbord Plantskola plattor pool press prydnadsgräs purpur pyssel radhusträdgård recept redskap renässans retro ritning romantik ros rosa rosalila rost ruin röd sensommar sittplats skiffer skugga skåne slottsträdgården slänt snabbväxande sommar sommarblommor sommarlök spaljé staket staty sten ståndort surjord svamp svart sådd teknikfix terracotta terrass torrt trappa trend trend 2010 trend 2011 trend 2012 trend 2013 träd trädgård trädgårdsmakaren trädgårdsprydnad trädgårdsröj trädkoja trädäck turkos udda undersökning utekök uteplats utlottning variegerad vatten vattenkannor veranda vilsamt vindtålig vinröd vinter vintergrönt vitt vår vårlök växthus växttunnel växtzon woodland Zetas Trädgård zink äng ölandssten ön övervintra växter

Eller följ här...

lördag 25 december 2010

Soffliggare...


... är jag... Eller... hmmm, jag gör mitt bästa...;-)

Men lite stressigt har det varit idag , då jag fick reda på från Blogger att jag inte kan lägga in fler bilder. Kontot är fullt. Jag har sett det hända hos några av er andra, så jag visste på ett ungefär vad jag skulle göra...
MEN, nu när jag ska ladda in bilderna känns det som om jag kastats ett år tillbaks i tiden och det "gamla" redigeringssättet är tillbaks... Väääääääldigt långsamt... Och bilderna går heller inte att lägga bredvid varandra längre, mm mm.... Inte roligt. Fortsätter det så här så kan inte jag fortsätta...
Har ni andra bloggare något tips här?

Hoppas nu inte detta blir den sista bilden på denna blogg...
fast det vore samtidigt kul på nåt vis:-)
Ha det gott därute, hoppas ni har det varmt i husen!


Proud couchpotato... That's me - At least I try..;-) But, today I have had a quite stressful day. Blogger informed me that I no longer can insert photos in my posts without paying... I have seen this at some of your blogs, so I knew (sort of) what to do... However, now when I'm trying to insert new photos, it seems like time has turned back about a year, in the way this is handled in my new account... Veeeery timeconsuming and fiddly. And if this continues I cannot go on... Anyone have an idea what I can do?
What if this was my last photo? Haha, funny thought! Have a joyous time, and hope you're all warm and cosy!

18 kommentarer:

It's me sa...

You must pay for more space...that is around 5 dollar......and than you can upload a lot of pictues more......Merry Christmas...



x
xxx
xxxxx
xxxxxxx
xxxxxxxxx
xxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxx
||
||

Love Ria.....

LindaLunda sa...

Det går att lösa utan att betala...
Hände mig för ett tag sedan.
Återkommer med länk till hur...
Vänta!

LindaLunda sa...

Detta inlägg fick jag tipps om från en annan bloggare.
Jag hade samma problem som du med att kontot var fullt och att man skulle betala för mer.. vilket inte fungerar.

http://lottensvita.blogspot.com/2010/10/multipel-personlighet.html

M/S Design sa...

Inte bra! hoppas det löser sig.
Mariana

lottens vita och gröna sa...

hej söta soggpotatis, här är en till, guuuuuuuuuu vad julen gör en slö va, men det är ju det som är skönt med också!!!
mejla mig om du får problem...det där har jag varit med om, såg att nån raring länkade, kolla det inlägget och bli multipel du med, blink!!! efter det så funkar det klockrent, glöm inte att göra det nya kontot till administratör med!
varmjulkram till dig!

LjuvligtLantligt sa...

Jag betalade helt enkelt o allt blev som förut på några sekunder..skitenkelt o faktiskt billigt..
Kramkram på dig/Git

Anna-Karin, Landet Krokus sa...

Hej där! Har du helt snöat över? Här är det snart full snöstorm igen... Hade kommit tre dec nu medan vi var borta över julen och det ska komma lika mycket till inom närmaste dygnet. Hoppas verkligen att det löser sig med bilderna!!! Vill inte vara utan all trädgårdsinspiration från dig!
Massa julkramar!

Petra B. Keramik+Trädgården sa...

Fortsatt God Jul där på soffan.
Hmmm, det ända som förvånar mig fortfarande att blogger hittills är gratis. Men o andra sidan man ser ju tyvärr en massa raklam som ploppar upp, vissa bloggare gör mer reklam nuförtiden än att blogga som vanligt.
Julkram, Petra B.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ser att du fått tips, hoppas det löser sig.
God fortsättning på julen
Varm kram
AnnaMaria

Lotta 8`) sa...

Horisontalläge är inte helt fel, det kan vara i bekväm fåtölj eller hängmattan :)

God fortsättning på helgen! Här är bitande kallt men mycket vackert, så idag skall broddarna på och en promenad utföras :)

Ha det fortsatt skönt :)

Nette Cecilia sa...

Enklaste sättet är att betala 5 us dollar o skatt ,i mitt fall 1.15 us dollar till ,med ditt Visa kort ,det är bara att gå vidare från ditt meddelande o följa anvisningar,när du betalat får du ett mail med kvitto.Sedan tar det ca 24 timmar så är det att fortsätta som vanligt ett år framåt då kan du sätta in ca 10000 bilder,Jag tyckte att det är i alla fall ett billigt nöje,god fortsättning på soffliggandet ,Nette

Susie på Stjärnarve... sa...

Får verkligen hoppas att det löser sig, för vi vill ju inte att du ska sluta blogga här! Ska dessutom kolla dina tips ifall det råkar hända mig!!
Idag slappar vi också - och jag tror nog att det är väldigt vanligt på annandagen. Förr när man bodde i Stockholm och hade jättestor släkt, då var man "tvungen" att åka runt hela julen och alla mellandagarna, men nu njuter vi bara av att sitta inne och titta på all snö som faller. Fast min gubbe blir nog tvungen att gå ut om en stund och skotta lite, hunden behöver en "kissrunda"!
GOD FORTSÄTTNING
Susie

Sanna - My Blueberry House sa...

Hej Hillevissan,

Det där ser ju mysigt ut! Nämen, måste man hålla på å radera sina bilder?? Fy så tråkigt! Trodde det här var en sorts "evighetsmaskin"... no limits liksom. Hoppas det går att lösa utan krångel.

God fortsättning!
Kram Sanna

Margot sa...

Hej Hillevissan! Jag gjorde som Lotten tipsade om, la in en ny mailadress och klickade i den som administratör och vips hade jag ett helt nytt, stort bildkonto igen! Kostade inte ett öre ;o))
God förtsättning!
Kram Margot

Laila sa...

Hade ingen aning om att kontot kan bli "fullt"! Hoppas att du tydligt berättar hur du bär dig åt för att få bloggen att fungera igen, ska spara dina anvisningar utifall att...
Så skönt det ser ut, tror att du behövde den här vilan?
God fortsättning!
Laila

Marie - Systrarna sa...

Det där löser du! :-)
* ★ God fortsättning och....* 。
。* 。★ Gott Nytt År!! ★ 。* 。

Marie//Tekla Maräng sa...

Ser att du har fått lite olika tips så jag hoppas att det löser sig.
Ha det gott på soffan.
God fortsättning:)

Trädgårdsflow/Garden Flow sa...

Håller andan att det ska dröja länge innan det där händer mig.... Men det lär det inte göra..... Så snälla du... berätta sen hur du löste problemet.....!!!!!! Det är ju såååå tråkigt med tekniska utmaningar av diverse slag......

Ditt soffläge ser riktigt skönt ut.... fortsätt med det.... Själv pendlar jag mellan soffläge och utröttande skidåkning... utröttande på så vis att det är puckelpist i backarna p g a all snö som fallit senaste dagarna. Pistmaskinerna hinner inte riktigt med och så blir det uppåkt på någon timme bara. Några åk i backen och mjölksyran tar överhanden....

Håller tummarna för att du får till det.... och så klart kommer du få det :-)

Många kramar
/Charlotte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...