Inlägg med innehåll av...

allé allergi altan atrium avskärmning balkong barnvänligt barock barrträd beige belysning beskära besvärligt läge besöksträdgård blad blickfång bloggvänner blå boktips brun buske cement cottage garden damm doft dröm ekologisk eld entré event Fat Cat House and Garden fika fjärilsväxt formklippt fruktträd fuktigt fundering fåglar färg färgstarkt förråd försommar gatsten giftig grafiskt granit grind grus gräsmatta grön gul gång gästdesigner gödsla häck hönshus höst höstfärg illusion info inne innergård inomhusväxt inredningstips inspiration insynsskydd japansk jobb jord jordkällare jubileum jul kalkhaltig jord klättrare koloniträdgård kompost koppar kruka kurbits köksträdgård landskap lantligt lekfullt lekstuga lektion lerjord lila lime lounge mager jord make over marktegel marktäckare medelhavsträdgård metall miljövänlig modern morisk mossa motljus mottrend mur mässa mönster natur naturträdgård nya produkter nyttodjur odlingstråg ogräs ohyra orange orangeri parkeringsplats perenner perfect partner pergola pH värde plank planteringsbord Plantskola plattor pool press prydnadsgräs purpur pyssel radhusträdgård recept redskap renässans retro ritning romantik ros rosa rosalila rost ruin röd sensommar sittplats skiffer skugga skåne slottsträdgården slänt snabbväxande sommar sommarblommor sommarlök spaljé staket staty sten ståndort surjord svamp svart sådd teknikfix terracotta terrass torrt trappa trend trend 2010 trend 2011 trend 2012 trend 2013 träd trädgård trädgårdsmakaren trädgårdsprydnad trädgårdsröj trädkoja trädäck turkos udda undersökning utekök uteplats utlottning variegerad vatten vattenkannor veranda vilsamt vindtålig vinröd vinter vintergrönt vitt vår vårlök växthus växttunnel växtzon woodland Zetas Trädgård zink äng ölandssten ön övervintra växter

Eller följ här...

fredag 28 januari 2011

I love Björk

 Tänk vad tiden går fort när man har roligt!! Nu firar jag mitt första år här i bloggvärlden. Många nya vänner har jag hittat, och mycket har jag lärt mig!
Men framförallt har jag ju haft så himla ROOOOOLIGT tillsammans med er! Tusen tack till alla som följer mina eskapader i det gröna, you make my day, utan er ingen blogg:-)


 Jag lottar nu ut ett USB-minne i form av en björkpinne.
Snygg, fiffig och mycket användbar. Ladda upp dina bästa bilder på den och ge bort till någon du gillar, eller behåll den själv! Om du absolut inte vill ha en minnepinne, så kan du istället välja ett stort ljus (Broste) som har ett hölje i björknäver! Urfint! Skriv detta i kommentaren isåfall!

       

     
Jag lottar också ut fem söta tröstpriser. Det är en silikonform (ser ut som isbitsformare) där du kan gjuta i cement, smälta egna chokladbitar eller som här frysa vackra isbitar. Varje form ger olika sorters blad, ex ekblad, lönnblad  mm. Otroligt söta! I love:-)
  
      

Jag hoppas alla vill vara med på detta! Dela lite kärlek med mig:-)

Skriv en kommentar i detta inlägg = en lott.
Skriv en kommentar + länka hit med valfri bild = två lotter.

Kommentar + bildlänk hit + lägg upp mig i din blogglista = tre lotter.

Tävlingen är avslutad!

 
Dragning sker tisdagen den 15 februari.


Stort lycka till allihop!
Och idag är det ju freeeedag, superduperdunderskönt....
Trevlig helg, kramar H.



I Love Björk - Give Away!
Time flies when you're having fun! It's already been a year, can't believe it! Today I have a give-away, it's a memory stick made of birch tree, very handy and pretty. If you want to participate, you just leave a comment grab one of the photos for your blog and link back to me. Be sure to check back the 15th of Feb, to see if you've been lucky. Five prizes for the runners up, a silicon molder for choclate, cement or ice in shape of leaves.
Have a nice wekend!

145 kommentarer:

trädgårdsdrömmar sa...

Jag vill gärna vara med på din lottning.Måste även säga att jag verkligen gillar din blogg.Du ligger med i min blogglista.

Stina sa...

De är så läckra de där..... En sådan vill jag självklart vinna! Du är redan i min blogglista och jag länkar så 3 lotter tack!

Kram,
Stina

Unknown sa...

jag är gärna med i din utlottning. Ett sådant fint USB-minne kan ju faktist få ligga framme :).
Länkar från mig = 2 lotter.
Mvh, Ing-Britt

Anneli sa...

Vilken härlig Utlottning - usb-minet var supercoolt, skulle passa mig förträffligt
Länkad med bloggen hos mig är du redan...
Har lagt till en bildlänk med utlottningen också...
Önskar mig Lycka till
Kramar

ullis sa...

Superhäftigt usb-minne, naturligtvis tar jag chansen att vinna detta!
Är redan följare av din blogg, så 2 lotter tack! Ha en finfin dag, Kram Ullis

Lövkojan sa...

Är gärna med i utlottningen. I min blogglista ligger du redan och länkat med bild har jag också gjort, så gärna tre lotter :)

Kram Marie-Louise

Berit sa...

grattis till ett år, och jag måste bara hålla med dig, vad mycket nytt folk man fått lära "känna" sen man började blogga:) visst vill jag var med i din utlottning, jag är ju följare och så har jag ju dig i in länklista sen förr.
Ha en underbar helg!!
Berit

Uttan sa...

Hej vilken fin tävling.
Minnepinne :) coolt...

Klart vill Jag vara med Jag tar Tre Lotter.
Du finns i Min Blogglista och Länkat har jag gjort till Dej i Högerspalten på Min Blogg!

Trevlig Helg!
Kram!

Margot sa...

Vilken läcker minnepinne, den skulle passa hos mig :) På min blogglista finns du sedan länge och jag länkar såklart, så 3 lotter tack!
Ha en skööön helg!
Kram!

Tezzie sa...

Va kul! Älskar din blogg; den e så otroligt vacker och inspirerande. Vill gärna vara med, så jag tar en lott, tack...den där björk minnespinnen skulle passa mig perfekt! ;D O, grattis på din bloggerversary!

Lena/isklockan sa...

Hej!

Vill gärna vara med .Tar tre lotter...Fina saker. Kram

Mitt liv som förskollärare sa...

Hej!
Du finns redan på min blogglista, jag länkar också. Helst vill jag nog vinna tröstpriset, sååå söta, användbara små blad för mig.
Underbar blogg, tror jag redan skrivit det en gång, men det tål att sägas igen.
Ha en härlig helg.

Anna-Karin, Landet Krokus sa...

Hej fina du, vilken tävling du bjuder på! :) Vill jättegärna vara med. Du ligger redan på min blogroll sedan länge och jag länkar självklart med bild. Borde kvalificera mig till tre lotter.. ;)
Kramar!

Fia sa...

Ja jag vill självklart vara med jag med :-) Supercool minnespinne!

Lee sa...

Vill självklart ha ett usbminne. Tipsade dig om dem men har inte orkat köpa någon till mig själv!!!
Vinner jag en så är det perfekt. Fast tröstpriset i form av löv var med otroligt fint...
3 lotter tack.
Lee
www.alskvart.blogspot.com

M/S Design sa...

Björk är verkligen rätt!
Har björknäver 'korgar' i olika storlekar och håller på att måla björkstammar på tavlor.
Ha en trevlig kväll
Mariana

Helena, The Swenglish Home sa...

Kära Hillevi,

Vilken MAFFIG utlottning! Jag har ju gått och suktat efter dessa minne-pinnar ända sedan du visade dem här på bloggen (och någon annanstans jag såg dem).

Girigt och ohämmat slår jag till på tre lotter, tack. I min blogglista ligger du ju redan, och nu stoltserar en minne-pinne-bild i kanten på min blogg också...

Önskar dig en riktigt fin helg!
Kram, Helena

Norregård sa...

Härliga vinster!!!
Jag vill vara med;o)

Kram Malin

Helens trädgård sa...

Klart jag vill vara med och tävla!
En sådan fin pinne skulle verkligen vara en prydnad på mitt skrivbord.
Ha en härlig heög!

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Kan inget annat än hålla med om att det är så berikande att blogga, tänk så mycket härligt trädgårdsfolk man har kommit i kontakt med.
Ljuvliga vinster med naturen i fokus....jag önskar naturligtvis (!) att vara med i utlottningen, satsar på 3 lotter.
Ha en finfin fredagskväll,
Lydia

Helena, The Swenglish Home sa...

Hej igen,

Ja, det är då tur att du har huvudet med dig när jag inte har det... ;-) Såklart det skall vara direktlänkat till dig, det är ju liksom själva huvudsaken... hur kunde jag missa det denna gång? Går det att skylla på att äldsta sonen hela tiden pratade med mig för att beskriva alla funktioner på den maskin han just ritat...? Hur som helst är det fixat nu.

Du är förresten välkommen att stoppa hela huvudet i ett pensée-hav här (inte i marken än dock, det får nog bli krukplanterade varianten) om du bara sätter dig på ett plan och flyger hit... :-)

Kram på dig!
Helena

Christina sa...

Ett sådant USB-minne skulle jag gärna vilja ha! Jag är följare redan och har länkat från min blogg, så jag antar att det blir 3 lotter!
Spännande!
Ha det gott!
Christina

Susie på Stjärnarve... sa...

GRATTIS till det första året! Hooppas det blir många år, för du har mycket trevligt att visa och berätta.
Jag har dig naturkligtvis sen länge på min blogglista, jag lägger upp en länk så 3 lotter låter bra.
TREVLIG HELG
Susie

Madame C sa...

Kära, kära bloggvän! Klart jag vill vara med! Och tre lotter vill jag ha! Grattis till firandet av årsdagen. Det borde ju jag också fira på något sätt... glömde det... äsch, firar med dig istället:)
Kram, kram, kram!

Lotta sa...

Å, en minnes-pinne är ju nästan ett måste numera och är de så här läckra vill jag självklart vara med i lotteriet. Nu hälsar jag (och grattar), jag har länkat och du ligger i min blogglista = 3 lotter.
Kram

Norrfrids Eija sa...

Meeen vilken grej, jag är med med kommentar + länkar till din blogg + du finns redan på min blogglista sedan en tid tillbaks = 3 lotter
Eija

Galtholmen sa...

Det är väl självklart Hillevi att man vill vara med i utlottningen. Jag länkar med en bild till din tävling o har väl förhoppningsvis två lotter som har vinstnummer:)))
OM jag vinner tror jag att björkljuset hade varit trevligt!
Kram Ulrika
...o måste säga att jag gått o myst hela dagen efter det du skickade om våra bilder på den amerikanska bloggen...

Annelie sa...

Kyligt!
3 lotter tack!


Kramar till dig Hillevi

Lisbeth (countryliv) sa...

Tillykke med din blogs fødselsdag jeg er rigtig glad for at følge dig og læse dine interessante indlæg. Jg er vild med de usb-stik og vil så gerne deltage med 3 lodder:))

Emelie sa...

Hej Jättehäftiga USB:n. Jag är i stort behov utan ett så självklat vill jag vara med!

1 lott till mig, tack!

Kramar
Emelie

Oljekritan sa...

Jättefina priser...jag länkar och vill vara Med och tävla...!! Björk är underbart vackert..och vilka roliga idéer att formge i björk på ett sådant sätt..kul!! Kram Karina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till ett toppenfint bloggår, jag kommer ihåg när du började. Det har varit ett nöje och följa dig, ser fram emot ett nytt spännande år. Jag firar gärna med dig, en fin vinst har du också. Tar 3 lotter, i min blogglista har du legat länge.
Stora kramen
AnnaMaria

Oljekritan sa...

tre lotter blir det för mig, du är min absoluta favorit trädgårdsmästare...utan att smickra ;-) Karina

Linda P sa...

Jag skulle hoppa av glädje över ljuset ;) grattis grattis!

Katarinas trädgård sa...

Så klart jag vill vara med! En sådan pinne tror jag skulle tycka om att bo hos mig... Du är redan med i min lista (så klart) och jag länkar så jag får tre lotter. Och håller alla tummar och tår!
Kram
Katarina

♥Min Eden♥ sa...

Hej hej hej, Javisst är otroligt hur vi tog bloggningen till våra hjärtan...
Jag vill naturligtvis vara med. En lott till mig :) Och jag vill också meddela att du hör till min favvisar! Tyvärr har jag varit dålig på att besöka bloggar den senaste tiden, då jag hållit på som en tok att uppdatera blogg-desingen...du vet hur mycket energi det kan sluka...:) Ha det bra så bloggar vi vidare. Ha det bäst och hoppas vi får se fram emot mååånga bloggår ännu!!
/Din bloggväninna Nina

Unknown sa...

Gillar din blogg och din stil stenhårt, och läser så fort du uppdaterar:) En lott om björkpinnen till mig, gärna!

bästa hälsningar,
Helena

Katarinas trädgård sa...

Klart du får komma, välkommen! Och du kan INTE trycka näsan mot vår häck för det är hagtorn, ajajaj... /Katarina

Rosenvit sa...

Hej!
Vill jättegärna vara med i utlottningen. Har lagt en bildlänk högst upp till höger hos mig och i min blogglista har du funnits länge.
Tre lotter är jag med på.
Tack för en inspirerande blogg!

Kram
Anna

Boutique Nytt & Nött♥ sa...

Hej Hillevissan
Super häftigt USB-minne. Ligger i min blogg lista har du gjort länge.Men länkar med bild & allt. Tar gärna 3 lotter.
Önskar dig en mysig helg
Kramisar
Sus

Katharina, trädgårdsdesignern sa...

Hejsan Hillevissan!

Tack för din kommentar och lyckönskning! Det är alltid trevligt att få titta på kollegors fina sidor. Lycka till med designen och med hemsidan/bloggen!

Mvh Katharina

cat sa...

Åhå, klart att jag åxå vill va me i din utlottning. Jag länkar och har dig i min bloglista (sen lääänge).
Hoppas nu på stor vinsten.
Ha de gott. Catarina

Anonym sa...

Hej!
Jag tar gärna en lott och hoppas på ett USB-minne:)
Hälsningar Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Dessie sa...

Vilka häftiga! Jag vill gärna vara med på en lott.

Ha en bra dag.

Kram Dessie

Trädgårdsflow/Garden Flow sa...

Hej du trädgårdsmästarinnan!!

Sååå klart vill jag vara med i din utlottning.... En sådan där minne-pinne skulle sitta som en smäck i min dator... eller ligga vacker i en liten söt skål bredvid i vänan på användning....

3 turliga lotter givetvis!!!

Många kramar från
norrländskan :-)

Unknown sa...

Har ju haft tur hos dig förr, och nu vet jag ju hur man länkar så jag önskar mig 2 lotter//Britt

Mia sa...

Hej !

Vilket härlig idé , jag är ny som bloggare och du har hunnit vara med ett år.. jag lägger en länk och lägger dig som favorit gå gärna in och titta på min blogg vi ska byta hus och behöver planera trädgården såjag skall verkligen följa din blogg

Mvh Mia www.turagarden.blogspot.com

Jenny sa...

Hej Hillevissan!
Grattis till 1 år med bloggen!!

Jag är gärna med i utlottningen och länkar med bild hos mig, på länklistan finns du redan så tre lotter tack:)

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kraam Jenny

Spirande grönt - sa...

Oj oj oj, så många fina priser du lottar ut! Har varit väldigt sugen på minnepinnen ända sedan jag såg den hos dig första gången.

Anmäler mig till utlottningen med en styck lott!

Fortsatt fin helg,
Rebecca

Spacegirl sa...

Jag är gärna med, jag tar TVÅ lotter.
Har jag ture att vinna vill jag ha ett ljus.

Blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/january/15-februari-vinn-usb-minnebjorkljus.html

Spacegirl_@spray.se

Älskade pion sa...

Grattis till ditt år på bloggen.:)Vill gärna vara med i din utlottning på ett susp minne,skitsnyggt.Tar två lotter.Kram Ulrika

Vita rosor och förgätmigej sa...

Klart jag är med på din utlottning!

Jag tar tre lotter då jag länkar med bild, är följare samt lämnar en kommentar!

Kram/ Anna

Lone sa...

Halloooo gode Hillevi.
Jeg nyder din blog i stor stil og vil meget gerne være med på din lodtrækning. ... 3 lodder tak.
God søndag.
Kh Lone

Maliva`s verden sa...

Fantastisk fin blogg du har, og flotte premier. Så jeg vil gjerne ta et lodd her hos deg. God søndag til deg fra Maliva

Karin - Mina Rum sa...

Såg dessa häftiga "minnen" när du visade dem förra gången. Ett sådant skulle jag inte tacka nej till. Skulle inte klaga över ett ljus heller.
Jag länkar självklart och i min blogglista finns du redan. Det blir väl tre lotter det?

Ha en fin söndag. Kram!

Anonym sa...

Hej
Vilka roliga vinster men framför allt glad att jag hittade hit genom en länk för jag vill kika runt mer i din blogg. Under tiden anmäler jag mig till din utlottning och skulle jag vinna så är det ljuset som jag skulle bli superglad för. En liten lott till mig tack och en underbar söndag till dig :)

Marie//Tekla Maräng sa...

Men vilka läckra priser!
Vill såklart vara med i din ettårstävling. 3 lotter tar jag med mig, tack.
Önskar dig ett fortsatt trevligt bloggande.
Kramar:)

Gunilla sa...

Vilken fantastisk design på ett USB minne.
Det skulle passa mig perfekt.

Hoppas på en riktig stor tur.

Du får hemskt gärna vika 2 lotter till mig.
Länkar.

Ha det gott
Gunilla

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Thihi! Va fiffigt! Jag är gärna med om 1 lott på björkminnet! :)

Anita sa...

Vilket underbart USB-minne! Med det så får man ju både bildminnen och björkdoft.

lottens vita och gröna sa...

tokgillar, mohahaha jag tar tre lotter och håller tummarna hårt!
varmrkram lotten

Anonym sa...

Hej och grattis på ettårsdagen!

Jag är själv inte en bloggare men din blogg är en av de bloggar som jag följer dagligen! Det är så roligt att se allt fint Ni hittar på och dessutom att det finns andra med samma längtan och intressen som jag... Fortsätt blogga och förgyll min dag!

Kram frida (frida.nilsson@knislingemek.se)


(Om det inte är för mycket begärt vill jag gärna vara med på utlottningen också... Så underbara grejor!!!)

Humlans Lott sa...

Självklart lägger jag till dig i min blogglista... och allt det andra också. Allt för tre små lotter! Du har en supertrevlig blogg!

Nu håller jag tummarna för vinst... det skulle ju nästan bli som en födelsedagspresent eftersom jag fyller år den 17... fast det förutsätter ju att jag vinner ;o)

Ha det gott!
Kram

Unknown sa...

Heeey Jag vill ha en USB-minne. How great is that stick, never seen like that and it is SO homy:)

Unknown sa...

Jag glömde säga att tre lotter för mig, tack. Where can I buy those if I don't win ( jag är mycket dåligt i lotteri)
Kram Henrietta

Godastunder-tokigaidéer sa...

Klart man vill vara med och tävla, vilka super fräcka USB minne. Jag länkar från bloggen.

kram Anna

Vardag och flärd sa...

Hittade dig genom Goda stunder-tokiga idéer och det var en fin blogg, med mycket variation.
Jag vill gärna vara med i din fina tävling och tar 3 lotter.
Ha en fin dag!
Kram Eva

Fröken Generös sa...

Jag är jättegärna med!! Har länkat från min blogg och tar gärna två lotter - hoppas på det fina USB-minnet! Kram Helena

Leena sa...

Wow! Här vill jag gärna vara med, tar tre lotter. Jättesnyggt alltihop!

Made by antiann sa...

Hej!

Jag vill givetvis vinna björk-usb minne. En nybliven natubrukslärare behöver ett björk-usb! :)

Jag chansar på tre lotter!
http://antiann.blogspot.com

Anonym sa...

Känner mig plötsligt lite "fattig". Ingen blogg, ingen g.mailadress och framförallt ingen minnepinne!
Kanske kan jag vinna en pinne i alla fall?
hoppas
Tant Otteskrufv
otteskrufv@hotmail.com

Helene sa...

Så stilig!
Jeg blir med! Har både linket og følger deg, så da blir det 3 lodd på meg:)

Kjempefin blogg du har ;)

Bollan sa...

Va fina! åhh jag vill gärna vinna ett usb,så 2 lotter tack.

kramizzar

Therese sa...

Hej! Vilka helläckra usb-minnen! Naturnörd som man är kan man inte annat än älska dem! Självklart är jag med i sin tävling. Har lagt upp en länk på min blogg också.

Mvh // Therese

Anonym sa...

Tar en lott och tävlar om ett USB-minne.
Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

Inga-Lill sa...

Ett usbminne skulle jag gärna vilja vinna.Mina barn har länge sagt att jag är i behov av ett sådant. Har barnbarn och äntligen lärt mig hur jag ska föra över bilder till datorn. Med ett sånt minne i fickan så skulle jag kunna ta med fotona och visa vänner och bekanta :-) Nu håller jag både tummar och tår,hoppas det är vinstlott jag får. Må gott! famwarnil@hotmail.com

Eva i Halmstad sa...

Hej
Vilken fin blogg du har, lägger dej till favoriterna som ska hållas koll på , här finns ju hur mycket fint som helst.
Vill gärna vara med i din utlottning.
Må gott
Eva

Unknown sa...

Tre lotter till mig, tack:)
Kram, kram

Sanna - My Blueberry House sa...

Hej Hillevissan,

Grattis till ditt första bloggår! Jag gillar din blogg och poppar gärna in här för grön inspiration och annat skoj du har för dig - även om det varit lite si och så med den saken på sistone. Tack så jättemycket för dina omtänksamma ord och för att du tog dig tid att skriva några rader. Det värmer gott att man har så fina bloggvänner :) Oj, nu låter det ju som jag smörar haha! för jag hade ju tänkt anmäla mig till din utlottning också! Önskar få chans på minnepinnen och tre lotter i hatten tack :)

Kram Sanna

Stina sa...

Måste bara säga att jag har alltid kallat USB-minnen för pinneminne - har aldrig passat så bra som på dessa!

Kram,
Stina

Elina sa...

Jag vill gärna ta chansen att vinna ett både vackert och användbart usb-minne då mitt har gått sönder. Jag tar två lotter, tack så mycket!

Unknown sa...

http://vindsromantik.blogspot.com/
... jag har 2 bloggar

WOW, vilken utlottning, klart jag vill vara med, och 3 lotter, Tack!

Hejdå, jag kommer på besök fler gånger, om, jag skulle ha turen att vinna, ser det så fint ut med is- bladen, en sån hoppas jag på att jag vinner.

Kram Maggan

Siw sa...

Hej!
Vad kul att hitta en ny blogg och dessutom så fina vinster! Deltar gärna, jag har länkat för två lotter.
Kram!

Systrarna Virrpannor sa...

Coolt Usb, ett sådant vill jag gärna vinna :)
Länkar så jag tar gärna 2 lotter.

Kram Mia

Emilia sa...

1lott! Skulle gärna vilja vinna usbminnet. Har aldrig sett nått så annorlunda minne. Möjligen skulle jag ge bort det till någon eller behålla det själv och använda flitigt =) min mail är iceblueeyes_85@hotmail.com

Mycket annat & lite betong sa...

Oj, så många som vill vara med. Jag försöker ändå. En lott, tack!

Grattis till ett år med bloggen!

Ha det bra!
Agneta

Blueness sa...

Vilken fin och inspirerande blogg du har. Vackra stämningsfulla bilder också.
Ha en bra dag!
/Åsa

maria lever sa...

Vill gärna vara med! Hoppas på tur.

Marie sa...

Frän, vil gärna vara med i utlottningen Länkar givetvis från min blogg så det blir 2 lotter. Ha det gott, kram Marie

japp sa...

Hejhej.. jag är såå gärna me i din fina tävling..jag kommenterar, även me bild och länkar inne hos mej, så klart.. så jag önskar då 3 lotter..=)
Å vinner jag så önskar jag det superläckra minnet.. smart å fiffig idè.. kraam å tack på förhand. Helén.

Made by Ina sa...

Jag vill gärna ha en liten lott ;)
Man längtar till våren när man läser på din blogg!

/Marina

Almbacken sa...

Hej,

men hur har jag missat detta ända tills nu? Jag vill givetvis vara med. I min blogglista finns du såklart sedan länge och jag både kommentarar och visar bild:)

Jag är mest sugen på det underbart fina ljuset.

kram kram Maria

A Lasting First Impression sa...

I love this give away! Happy One year to you, that is amazing! Your blog is beautiful, and so are the pictures. I look forward to following you through the next year!
What store are the USB sticks coming from, I have never seen them before!
Just one ticket!

Anonym sa...

Vilken fin minnepinne!!! Hoppas på tur med en lott och ett stort grattis till dig . Du inspirerar!!!
Britt
britt.jonesig@telia.com

Kennert sa...

Jag vill gärna vara med. En lott :) Tycker mycket om björkljuset. Mvh Kennert kennertnilsson@hotmail.com

Fru C sa...

Hej,
Jag tar två lotter....jag har ingen lista med bloggar på min blogg så jag vet inte hur man gör för att få tre lotter tyvärr(ler). Men länkar gör jag och fr o m nu följer jag din blogg oxå.

Kram// Carolina

AnnCharlotte sa...

Jag tar tre lotter i ditt supertrevliga lotteri....

Garbo sa...

Härlig blogg du har! Och vad härligt att höra fågelkvittret, jag längtar såå till våren och sommaren. Wow vilka fina saker! Båda minnepinnen och ljuset är underbara! Skulle bli jätteglad om jag vann nåt.. Har ingen blogg, men en lott kan jag få. Hälsningar Ewa. kisse70@yahoo.se

Furulunden sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Furulunden sa...

Morsom sak!! Jeg tar 3 lodd. Har lenket deg på siden min, har fulgt deg en stund og så er det denne kommentaren da;) Ha en fin uke.

Anonym sa...

Hej
Kan man vara anonym och ta en lott? Isaåfall gör jag det. Fin blogg, jag kikar in ibland:)
Ingela P.

Viveka i Bläckhornet sa...

Halloj där :)

Såg din blogg via en annan bloggare och blev nyfiken!
Vilket häftig usb minne! Självklart vill jag tävla om den. Jag länkar till min blogg lägger mig som följare och kniper tre lotter :)

Ha en riktigt fin kväll

Kram Viveka

Anna-Karin sa...

Hej! Vilken underbar blogg du har. Vårkänslorna kommer så fort man öppnar sidan.
Jag får det till att jag gjort mig förtjänt av 3 st lotter.
Om jag vinner vet jag precis vem jag ska ge bort det till...
Kram

Rebecca sa...

USB-minnet var ju jättehäftigt! Är väldigt gärna med och tävlar med en lott :)

Mjuka sa...

vill vinna!!! SÅ fina saker!
Jag länkar och lägger till dig i min blogglista.
kram Kram Malin

Ingela - Mosters Trädgård sa...

Vilka fina vinster! Att kombinera oftast fula tekniska prylar med naturmaterial är ju jättefint och en kanonidé.
Länkar till dig från min blogg och du finns redan i min blogglista så 3 lotter till mig tack :-)
Ha det gott. /Ingela

Ewow sa...

Wow vilket fiffigt sätt att vara nära naturen trots man är vid datorn.
Fin hemsida du har!
Jag vill gärna ha en lott.

Naturälskare hälsningar
Elolnona

vadmalen sa...

Jag är gärna med och det blir 3 lotter. En kommentar en länk och jag är följare
Tar gärna usb
Mvh
Birgit

Lenemora sa...

For en fin blogg du har!! Jeg har aldri vært her inne før, men nå legger jeg meg til som følger.
Gratulere med 1 års jubileum.
Jeg vil gjerne vinne en slik usb-pinne den var så artig!
2 lodd på meg, legger deg til blogglisten min.

Klem Lenemora

Monika sa...

Jag vill vara med. Usbminnet skulle passa mig som är en riktig naturmänniska. Hoppas på att ha turen med mig. empty_heart@live.se

Malin's Hus sa...

hej! kul vinst! 1 lott till mig tack! :)

AnnA sa...

Hejsan Hillevissan!
Här var det många på kö till vinster, men tre chanser har iallafall jag, och länken till tävlingen kan du se här:
http://annama-trdgslivannatliv.blogspot.com/2011/02/blooming-fridayen-vinter-bild.html
Ha en skön helg!
Kramen!
AnnA

ela sa...

Hej!
Skulle gärna ge bort en björkminnepinne till min son bor i Umeå, björkarnas stad.
elainesbild@yahoo.se

IET sa...

En liten björkpinne skulle visst sitta fint det.
En lott anmäler sig undertecknad till. :-)
Hej hopp
/iet

Meta sa...

Hej! Vad många fina bilder du har att dela med dig.Det är en fröjd att titta i din blogg,försöker att göra det minst en gång i veckan.
Det skull passa bra med ett usb som en björk när ja sitter på min koloni och grejar med datorn, det närmar sig en egen blogg nu. jag har 2 lotter kramhälsning Meta

Snäckskalsdalen. sa...

Ojsan! Jag har helt missat tävlingen. Självklart vill jag vara med och deltar med en lott.
Häftigt!
Agneta kram

Nilla sa...

Hit kommer jag gärna och hälsar på ofta :) Om jag vinner vill jag helst ha det fina ljuset. 1 lott.

Ninne sa...

Jag tar gärna tre lottor. Har satt upp o följer dej. Det var ju mycket kul du hade på G. sen har jag länkat dig i vä spalten Super fin USB björk!
jag kommer tillbaka så snart jag hinner
KRam Ninne

mammi sa...

Vilka fina bilder, vill gärna va med på utlottningen
Ha det gott

Sandra sa...

hej!
jag deltar med två lotter och hoppas på den ursnygga minnestickan :)

Sandra

Anonym sa...

snygg blogg! är gärna med i utlottningen av usb-minnet.det var häftigt
ulla
hagglundu@yahoo.se

care69 sa...

Jag är gärna med!
En "minne-pinne" vore kanon.

Har länkat.
http://care69.blogspot.com/2011/02/15-feb-vinn-ett-usb-minne-i-form-av-en.html

care69(at)live.se

idan sa...

Åh, jag är hemskt gärna med, men jag hoppas faktiskt mest på tröstpriset :)

Anders sa...

Så annorlunda!- det gillar jag :-) Vill vara med och önskar en lott. Ha De! anderslukas@hotmail.com

liselotte sa...

Hej! Är gärna med och tävlar, 2 lotter, har länkat http://liselottess.blogspot.com/2011/02/usb-minne-15-feb.html Mvh liselotte.202andersson@telia.com

tess/therese sa...

jag är gärna med på en lott! vinner jag vill jag ge minnepinnen till min pappa som tillbringar en stor del av sin tid i skog och mark både som jobb och på fritiden. och denhär minnnepinnen skulle vara en perfekt överraskning till honom som en försenad alla hjärtans dag gåva!

My new place sa...

Vill gärna vara med i tävlingen! Länkat till din trevliga blogg och hoppas nu på tur!
Ha en trevlig käll!
Kristina

evamar sa...

Jag tror faktiskt att jag hellre tar ett ljus. Då får fler njuta av det.

Jag tar två lotter, tack!

http://evamar.blogg.se/2011/february/usb-minne-mm-15-feb.html

Annica sa...

Jag vill vara med. :D


bloodsband@live.se

Emma sa...

Jag är med! :) Har länkat här http://emmatavlar.blogg.se/2011/february/usb-minne-152.html för två lotter. :)

emmis_soet@hotmail.com

Camilla sa...

en kommentar + länk med valfri bild = två lotter för mej :)
http://chamomilla.se/2011/02/14/usbpinne/

Olelsi/Nettan sa...

Vilka mysiga vinster, jag vill gärna vara med.
Tar gärna en lott.

Kram Olelsi/Nettan i Hälsingland.
hockeytossan@hotmail.com

Anonym sa...

hej! o jag vill gärna vinna detta fräcka usb. det är så bra att ha flera usb. man ger bilder till folk som vill ha på usb, och man själv får andras bilder med hjälp av usb. och detta var väldigt mycket fräckare än mina svarta usb. :)
martina_holst@hotmail.com

Anonym sa...

Hej! Jag tävlar gärna med 1 lott.

Hälsningar Sandra
santtu_nyberg@hotmail.com

Moments of photography sa...

Åh vilka häftiga grejer, och vilken underbar kanna du har med på bilden också.

Jag vill gärna vara med i utlottningen och tar 3 lotter och hoppas på att Fru Fortuna är med mej :)

Jag länkar från mej www.tradgardslivet.blogspot.com

Ha en mysig Alla Hjärtans Dag.

Anonym sa...

En _riktig_ minnepinne, underbart! Vill gärna ta chansen med en lott./KataM
kata.moll(at)gmail.com

Mari sa...

Jag vill gärna vara med i din utlottning! Kanske är jag märklig men jag hoppas snarare på en tröstvinst än högvinst; höstbarn som jag är och älskar allt som har med löv att göra.

erika-foto-smycken-grafiska tryck sa...

vilka coola usb. De skulle passa min kompis perfelkt!
Jag har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

Hoppas på vinst

Anonym sa...

Vad glad jag blev att jag hittade hit innan tiden va ute...
Nu hoppas jag på tur:)

mari.utan.e@hotmail.se

ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG sa...

Jag är gärna med, har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2011/february/usb-minne-mm-152.html

info@annakarlsson.se

lilltossa_@hotmail.com sa...

Jag tar tre lotter!

http://tussexx.blogg.se/2011/february/usb-minne-152.html

tussex@hotmail.com

Tankar från Trädgårdsmästarn; Hillevi sa...

.
.
.
.
.
.

HEJ ALLA!

NU ÄR DET SLUT PÅ TÄVLINGSOMGÅNGEN.

INGA FLER KOMMENTARER TAS MED TILL
UTLOTTNINGEN DENNA GÅNG:

TACK TILL ALLA SOM VARIT MED:-)

Elin J sa...

Hej Hej klart att man är med och tävlar! Skulle nog vilja vinna ljuset, så vackert! Om jag nu har den stora turen att vinna!

*håller tummarna*

KRAM

Cattis sa...

jag är med!

länk: http://iseeuglypeople.blogg.se/jagvillvinna/2011/february/15-februari-usb-minne.html

hejcattis@hotmail.com

Tankar från Trädgårdsmästarn; Hillevi sa...

.
.
Hej igen.....
Som sagt....


DET HELA ÄR ÖVER! INGA FLER KOMMENTARER HÄR, TACK!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...